Resor Marketing i Nabava

Mi stvaramo trenutke oduševljenja i inspiracije. Središte naše pažnje su naši kupci

Tri kolegice sjede u sali za sastanke i razgovaraju

Bilo da je riječ o kreiranju atraktivnog asortimana po UVIJEKPOVOLJNO cijenama, odgovarajućem izlaganju proizvoda na police ili prikladnoj komunikaciji. Cilj resora Nabave i Marketinga je inspirisati kupce kreativnim idejama i oplemeniti njihove potrebe bogatom ponudom i mnogobrojnim uslugama.

Transparentna komunikacija za jedinstven doživljaj kupovine

kolegice razgovaraju u dm biblioteci

U dm-u pažljivo osluškujemo potrebe naših kupaca analizirajući istraživanja, prodajne rezultate i interne podatke. Ovi uvidi pomažu nam razumjeti kupovne navike i prilagoditi našu komunikaciju po mjeri kupca. Uzajamno poštovanje između dm-a i kupaca, kontinuirana i vjerodostojna komunikacija, uzorno djelovanje u zajednici, transparentno poslovanje i nadasve usluga bez „ali“ i „kako“ vidljivi su u svim našim projektima i novim inicijativama. Aktivno sarađujemo na kreiranju adekvatne ponude sa postojećim ali i novim partnerima. Na taj način stvaramo jedinstven doživljaj kupovine.

Tu sam čovjek, tu kupujem je dm obećanje koje utjelovljuje sve za što se dm zalaže i bezvremensko je.

dm katalozi

Otvorenom, vjerodostojnom i dvosmjernom komunikacijom usmjerenom ka kupcu kontinuirano gradimo marku dm. Vrijednost marke dm se ogleda u obećanju: Tu sam čovjek, tu kupujem. U svemu što kreiramo i primjenjujemo orjentir nam je upravo ovo dm obećanje koje kupac može na jedinstven način putem komunikacije i doživjeti.

Kupcima se obraćamo putem svih kanala komunikacije istovremeno u smislu 360 stepeni. S ciljem korištenja svih dostupnih kanala komuniciranja strateški pristupamo uzimajući u obzir svrhu svakog komunikacijskog kanala i potreba kupca

Individualnom inicijativom i angažmanom zajedno oblikujemo budućnost

U resoru Nabava i Marketing bavimo se ključnim pitanjima kao što su: 
strategija asortimana, upravljanje odnosima sa kupcima, partnerima i javnošću te strategijom donacija i sponzorstva.
Tim za održivost aktivno radi na unapređenju mjera koje doprinose održivom razvoju. Kroz redovne sastanke, razmjenu ideja i edukativne sadržaje, kao što su podcasti i interni događaji, informišemo kolegice i kolege o najnovijim trendovima i praksama u oblasti održivosti. Na taj način osiguravamo da svi članovi tima budu angažovani i svjesni važnosti svojih doprinosa u stvaranju pozitivnog uticaja. Angažmanom na polju održivosti ciljano edukujemo i našu javnost o relevantnim temama i trudimo se dijeliti pozitivne i uspješne prakse sa javnošću s ciljem da će ih i drugi početi primjenjivati. 

Opisi poslova u resoru Marketing i Nabava

Ovdje ćete pronaći opise poslova koji Vam mogu pomoći da bolje razumijete različite uloge i odgovornosti u resoru Marketing i Nabava.

Symbol verschränkte Hände in Herzform

Definisanje i upravljanje strategijom asortimana

Symbol Windrad

Provođenje aktivnosti za realizaciju postavljene strategije

Symbol Geldschein mit Zahl hundert

Kreiranje i implementacija cjenovne politike firme

Symbol zwei verschränkte Hände mit Haken in Sprechblase

Pregovaranje i održavanje dugoročnih partnerskih odnosa sa dobavljačima

Symbol Ehrenamt

Upravljanje odnosima s kupcima, oglašavanje, društveno odgovorne aktivnosti, odnosi sa javnošću

Mogućnosti napredovanja u resoru Nabava i Marketing

U dm-u potičemo profesionalni razvoj i pružamo brojne mogućnosti za napredovanje unutar resora Nabave i Marketinga. Bez obzira na to gdje započinjete svoju karijeru, imate priliku razvijati se u različitim smjerovima, poput specijalizacije u nabavi, podrške asortimanima, njege dobavljača, rada na dm marki ili u marketingu. Postanite dio našeg tima i iskoristite priliku za rast u dinamičnom i podržavajućem okruženju. Prijavite se i gradite svoju karijeru s dm-om!

Možda će Vas također zanimati

Zwei umrissene Figuren mit Sprechblasen. Eine mit Fragezeichen, die andere mit Ellipsen, auf einem orange rosa Hintergrund mit Farbverlauf.

Savjeti za popunjavanje prijave za posao

najpoželjniji poslodavacnajinkluzivniji poslodavacfamily friendly poslodavac